Stabil hídként a munkavállalók és a munkáltatók között. Tudjon meg többet rólunk!

2020 . Március 10. 4 perces olvasmány Munkakeresés, HR, Állás, Álláslehetőség

6 ütős álláshirdetés, ami mellett nem tudunk szó nélkül elmenni

Egyes vélekedések szerint az álláshirdetések ideje lejárt, az adatbázisokban, direkt keresésekben van a jövő.

Hírek
 

Ezt a tendenciát mi is érzékeljük: a munkaerőhiány, az álláspiac túlkínálata miatt egyes hirdetésekre minimális jelentkezés érkezik. Azonban nem érdemes elvetni ezt a fajta toborzási módszert, de ami biztos: ki kell tűnni a tömegből, és nem elég a feladatok és elvárások felsorolása.

 

Hatásos módszer lehet, ha a hirdetésünk szövegezésében tűntetünk fel kreatív, kevésbé megszokott mondatokat, hangsúlyozzuk, miért jó nálunk dolgozni és megjelöljük a fizetést.

 

Azonban most olyan hirdetéseket gyűjtöttünk össze, mely nem csak a szövegben, hanem a képi világban is megragadja a figyelmünket.

 

Nyugaton hódítanak a plakát jellegű álláshirdetések, mely tendencia kezd begyűrűzni hazánkba is.

 

1. Emoji kampány

 

 

Amikor a fenti emojikat felsorakoztató álláshirdetések megjelentek a közösségi médiában hihetetlen népszerűséget értek el. „Találd ki a hirdetést. Kapd meg az állást.” Ha jól gondolkodtunk, a megfelelő e-mail címre tudtuk küldeni a pályázatunkat.

 

A megfejtést az alábbi videóban lehet megnézni: az Emoji Recruitment Campaign videója

 

2. A gyerekkori álmok

 

 

„Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel? Űrhajós? Pilóta? Focista? Rendőr. Ne csak játssz a gondolattal. Hívj minket most.”

 

3. A gyerekkori álmok más megközelítésből

 

A Disneynek nem nehéz ihletet merítenie saját „termékéből”, a karrier oldalának hirdetését sikerült kellőképpen humorossá szerkesztenie:

 

 

„Semmi Disney ebben az évben!”

„Nem számít, úgyis ott fogok dolgozni, ha felnövök!”

„Az álmok valóra váltása egy igazi állást jelent.”

 

4.    Ahol nagy szükség van egy új munkatársra –McDonald’s

 

 

„Tanulókat keresünk, tapasztalat nem szükséges.” Tehát, ha felismerjük, hogy a fagyinak nem a hamburgeres dobozban a helye, már jók lehetünk. 

 

5.    Amikor nem te vagy az alkalmas jelölt – vagy mégis?

 

A lenti hirdetést egyáltalán nem nevezhetjük túlzottan „nyomulósnak”.
Fordított pszichológiával próbál csalogatni.

 

 

„EZ NEM NEKED VALÓ”
„Hacsak nem azt gondolod, hogy meg tudsz kötni bármilyen üzletet.
Hacsak nem kiválóan kommunikálsz.
Hacsak nem szeretsz sokat beszélni és bárkivel tudsz érdekfeszítően beszélgetni.
Hacsak nem okosabb vagy mint ez a poszter.
Hacsak nem érdekel szenvedélyesen a marketing és a reklámok.
Hacsak nem te vagy a szuperhős, akit keresünk.
Ha még mindig azt gondolod, ez neked való, lépj velünk kapcsolatba!”

 

6.    Éjszakai bagoly buszsofőrök

 

Hétvégi éjszakai buszvezetőket kerestek ezzel a hirdetéssel, nem mindennapi módon, mégis korrektül és informatívan.

 

„Éjszakai baglyok, figyelem!”
„Hévégi éjszakai buszsofőr állás.
„Az idő tényleg repül, ha kiváló utazási élményt nyújtasz az „éjszaka szerzeteinek” pénteken és szombaton. Fontold meg ennek a részmunkaidős állásnak a lehetőségét, ha rendszeres hétvégi munkát szeretnél egy megbízható munkáltatónál. Nincs szükséged tapasztalatra, támogatjuk a buszvezető jogosítványod megszerzését, és mint éjszakai sofőr, magasabb fizetési kategóriába kerülsz.”

 

Az álláshirdetések kora lejárt volna? Nem gondolnánk. Csak új köntösbe kell bújtatnunk őket.

 

Képek forrása: jobmob.co.il/blog, pinterest.com, recruiters.onlymarketingjobs.com
 

 


További híreinkTovábbi híreink

A hustle culture horrorba torkolló tündérmeséje
A hustle culture horrorba torkolló tündérmeséje
Július 30 . Tag ikonkép4 perces olvasmány

A 21.században egyre többen válunk a siker megszállottjaivá. A lehetőségek századában járunk, kicsi ...

elolvasom
Kiégtél vagy csak megégtél? A „burn-out” szindróma
Kiégtél vagy csak megégtél? A „burn-out” szindróma
Június 3 . Tag ikonkép7 perces olvasmány

Még a legerősebb húr is, ha elég sokáig feszítjük, előbb utóbb elszakad. Így járhatunk saját határai...

elolvasom
Miért nem jeleznek vissza a cégek a beadott pályázatokra?
Miért nem jeleznek vissza a cégek a beadott pályázatokra?
Május 17 . Tag ikonkép7 perces olvasmány

Az álláskeresésnek a várakozás az egyik legnehezebb része, főleg, ha a jelöltek hiába reménykednek.

elolvasom
Munkát vagy munkaerőt keres? Mindkettőben segíthetünk!

Ha szolgáltatásainkkal kapcsolatban kérdése lenne, kattintson a Cégeknek, míg ha munkalehetőségeink érdekelnék, akkor a Tovább gombra!