Stabil hídként a munkavállalók és a munkáltatók között. Tudjon meg többet rólunk!

Office Service and Management Team Coordinator

Office Service and Management Team Coordinator

Adminisztráció / Asszisztencia, Értékesítés / Kereskedelem, Ügyfélszolgálat
Helyszín
Budapest, XI. kerület

Egy multihoz keressük az új kollégát, de itt nem egy leszel a sok között. Világszinten rengeteg országban van már HQ-juk, Neked a Budapesti irodában lesz biztosítva a munkavégzéshez minden, az eszközöktől kezdve a kollégák támogatásáig.

Elsődlegesen az iroda zavartalan működését biztosító operatív feladatok ellátásában számítunk Rád, valamint a munkatársak támogatásában, hogy mindenki a lehető legeredményesebben dolgozhasson. 

Amennyiben szeretnél többet hallani partnerünkről és az általuk képviselt nézetekről, valamint hogy miben kínálnak Ők mást, mint a többi cég, akkor várjuk jelentkezésedet angol és magyar nyelvű önéletrajzzal is!

 

Feladatok

-irodatér, meeting termek, konyha napi szintű ellenőrzése (hűtés, fűtés, világítás, nyomtatók, stb.), szükség esetén a megfelelő lépések megtétele
-közreműködés az iroda általános rendjének fenntartásában
-vendégek, szállítók fogadása
-posta kezelése, küldemények átvétele, kiküldése, futárszolgálat megrendelése
-bejövő hívások kezelése, üzenetek továbbítása
-rendezvények szervezésében, lebonyolításában való részvétel
-szerződések aláíratása, lefűzése, digitális archiválása; sales szerződések előkészítése
-kapcsolattartás az irodaház képviselőivel (információk továbbítása, esetleges meghibásodások lejelentése, a javítási folyamat nyomonkövetése)
-kapcsolattartás az iroda működését támogató beszállítókkal (pl. klíma karbantartás, mobilfal karbantartás, takarítók, egyéb beszállítók)
-rendszeres és ad hoc beszerzések (irodai csoki, nyomtatvány, kávé, tej, víz, stb.)
-mobilflotta kezelése (naprakész nyilvántartás vezetése, beszerzés, kiadás, visszavétel, javítások, dolgozói vásárlás)
-új belépők részére a szükséges eszközök kiadása, távozóktól a kint lévő eszközök visszavétele, az eszközök mozgásával kapcsolatos adminisztráció naprakészen tartása (Docusign rendszer)
-PO-k írása
-új beszállítók létrehozása (Cosmos rendszerben), együttműködés a központi beszerzéssel
-polcszerviz heti riportok adminisztrációja
-bejövő számlák kezelése (APOC rendszerben); autóflotta számlák előkészítése ellenőrzésre, könyvelésre
-a helyi management vagy a régiós központ részéről felmerülő egyéb feladatok ellátása


Elvárások

-Biztos, élő angol nyelvtudás szóban és írásban (középfok)
-Excel magabiztos ismerete – táblázatkezeléssel összefüggő alapképletek ismerete
-Nyitott, barátságos  személyiség, aki „nehéz” emberekkel is megtalálja a hangot
-Rugalmasság, alkalmazkodóképesség
-Precíz, rendszerezett, megbízható, önálló
-Logikus gondolkodás, összefüggések meglátásának képessége
-Kimagasló kommunikációs képességek szóban és írásban (hatékony, lényegretörő)
-Stabil, stressz alatt is teljesíteni tudó személyiség


Előnyt jelent

diploma előnyt jelent


Amit kínálunk

-Alapbér: bruttó 470.000- 580.000 (tapasztalat, képességek függvényében)
-Egyéb juttatások: cafetéria, Medicover, céges mobiltelefon, éves bónusz
-Hivatalosan bejelentett állás


Munkaidő

napi 8 órás, rendes munkarend


Kérjük, adja meg azt az e-mail címet, melyre továbbítani szeretné az álláshirdetést!

Sikertelen regisztráció!

Sajnáljuk, te még nem múltál el 18 éves, így nem tudsz regisztrálni. Nézz körül a diákmunka lehetőségeink között itt: www.melo-depo.hu

Személyes adatok

(Kérjük, az összes mezőt töltse ki!)
Nem:
Ne felejtse el aktiválni profilját az e-mailben küldött linken keresztül! Figyelem! Az aktiváló e-mail gyakran a spam/promóciók vagy egyéb mappákba érkezik, kérjük, a regisztrációt követően böngéssze át levelezője összes mappáját! Aktiválás nélkül nem tud belépni profiljába és nem tud további adatokat megadni, más munkákra jelentkezni.

Nem kapott aktiváló e-mailt? Írjon nekünk: produkteam@produkteam.hu
A Produkteam Kft. adatkezelési tájékoztatójában foglaltakat elolvastam, megértettem és regisztrációmmal hozzájárulok ahhoz, hogy személyes adataimat a tájékoztatóban megjelölt célból és feltételekkel a Produkteam Kft. kezelje.

Irodáink

6722 Szeged, Vitéz u. 22.

1085 Budapest, József krt. 53. II. emelet 14.

6400 Kiskunhalas, Szilády Áron utca 5-7.

Kedves Álláskereső!

Ha nem talált munkalehetőségeink között Önnek megfelelőt, kérjük, töltse ki általános regisztrációs űrlapunkat, hogy fel tudjuk keresni későbbi munkalehetőségeinkkel is!