Munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés
Feliratkozás hírlevélre
Önéletrajz beküldése Jelentkezés

Üdvözöljük a Produkteam Kft. honlapján!

Munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés Ideiglenes munkaerőhiánnyal küzd? Megfelelő szakképesítéssel rendelkező személyre lenne szüksége? Alkalmi, vagy hosszútávú munkalehetőséget keres? Váltani szeretne?
Támogatott oldal

Pályázat - Új Magyarország Fejlesztési Terv

A Produkteam Kft. munkaerkölcsönzéssel foglalkozik. A GOP-2011-2.2.1 pályázat keretében szegedi telephelyének fejlesztését, vállalati folyamatainak egyszerűsítését, üzleti,- ügyviteli és kereskedelmi folyamatainak fejlesztését tervezte stratégiai célkitűzéseivel összhangban. A projekt keretében egy vállalati webáruházzal összekapcsolt vállalatirányítási rendszer bevezetését terveztük. A kiválasztott rendszer a cég, az értékesítők és a vásárlók igényeinek egy időben történő kielégítését szolgálja, emellett hosszútávon hozzájárul a versenyképesség javításához, a működési költségek optimalizálásához. A rendszer kiépítésével megvalósult az értékesítési területek lefedettségének kiszélesítése, a meglévő érdekeltségi területek megtartása, ill. bővítése. Az egységes elektronikus kereskedelmi rendszer a jelenlegi üzleti partnerek, továbbá szakkereskedések és magánszemélyek részére egyszerre nyújt versenyképes kínálatot. A rendszerrel biztosítható a pályázó és vevői részére a(z): - egyszerű kezelhetőség, - kifinomult felhasználói azonosítási és jogosultsági módszer, - nagyfokú adatbiztonság, - könnyen átlátható vásárlói folyamat, -megbízható üzemmenet, rendelkezésre állás. A projekt keretében bevezetett vállalatirányítási rendszer pontosabbá, átláthatóbbá és a vezetés által naprakészen követhetővé tette a működési, értékesítési és HR folyamatok összehangolt működését. Az adott rendszerszoftver hazai fejlesztésű, a magyar jogszabályi előírásoknak és a pályázat elvárásainak egyaránt megfelel. A CRM alkalmazás támogatja az értékesítési folyamatok kezelését. A következő területeken történt az ERP bevezetés: - Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés, -Vállalati CRM és értékesítés, - Táv- és csoportmunka támogatás, - Internetes értékesítés (Vállalati webáruház), - Elektronikus iratkezelés. A programcsomaggal átfogóan kezelhető minden, értékesítéssel és humánerőforrással kapcsolatos esemény. A bevezetett szoftver a belső folyamatok az ISO 9001 szabványhoz közelítését segíti. A szállítóval szembeni követelmény a megfelelő módszerek alkalmazása az adatrögzítések folyamán fellépő hibák kezelésére és a rendszer-biztonság szem előtt tartása. A projekt megvalósítása során fontos műszaki és szakmai elvárás volt a globális alkalmazásokhoz, szabványokhoz történő következetes igazodás. Az egymással összhangban működő ERP- és e-kereskedelmi rendszer biztosítja a cég részére az adatrögzítés egyszeriségét, így a többszöri adatrögzítésből származó hibalehetőség minimalizálódik

Online felhasználók: 1 vendég olvas minket