Munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés
Feliratkozás hírlevélre
Önéletrajz beküldése Jelentkezés

Üdvözöljük a Produkteam Kft. honlapján!

Munkaerő-kölcsönzés és -közvetítés Ideiglenes munkaerőhiánnyal küzd? Megfelelő szakképesítéssel rendelkező személyre lenne szüksége? Alkalmi, vagy hosszútávú munkalehetőséget keres? Váltani szeretne?

Aktuális munkalehetőségek - Ügyfélkapcsolati adminisztrátor - XIII. kerület

Ajánlat sorszáma: 2014296

Liftekkel és felvonókkal foglalkozó partnercégünkhöz keresünk talpraesett kollégát egy vidám, fiatalos csapatba. A feladatok változatosak és jó szervezőkészséget igényelnek. Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Feladat:

  • ügyfelekkel való kapcsolattartás e-mail-ben és telefonon;
  • árajánlatok előkészítése;
  • munkalapok rögzítése Excelben;
  • irodai adminisztrációs rendszer működtetése;
  • értékesítő és a szervizes kollégák munkájának adminisztratív támogatása. 

Elvárások:

  • legalább középfokú végzettség;
  • aktív, középszintű angol nyelvtudás, amely a mindennapos angol nyelvű kapcsolattartás miatt fontos;
  • precíz és pontos munkavégzés;
  • irodai munkakörben szerzett tapasztalat, felelősségtudat;
  • MS Office ismeret;
  • kiváló kommunikációs, problémamegoldó és szervezőkészség.

Egyéb információk:

  • a cég Budapesten, a 13. kerületben található;
  • munkaidő: teljes munkaidő, hétköznap 8:00 és 16:45 óra között, pénteken rövid munkanap;
  • azonnali kezdéssel, hosszú távú munkalehetőség;
  • a munkakörnyezet kulturált és tiszta.

 

Jelentkezés módja:

Amennyiben a leírtak alapján úgy érzi, azonosulni tud a munkakörrel, jelentkezzen honlapunkon, az űrlapra töltse fel eddigi tapasztalataival alátámasztott fényképes önéletrajzát és jelölje meg bérigényét a megjegyzés rovatban!

Online felhasználók: 1 vendég olvas minket